Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Zespół Szkół w Subkowach

mLegitymacja

Nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja – wspólnej inicjatywy Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji.

mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel.


Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję papierową dokumentu.


W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, status użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, adres zamieszkania, nazwę i adres szkoły.


Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których obecnie korzystają z „tradycyjnych” dokumentów: podczas kontroli biletów, przy zakupie biletów do kina itp. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana.

 

mLegitymacja jest unieważniana w trakcie roku szkolnego:

- na wniosek rodziców ucznia (opiekuna prawnego), w szczególności
w przypadku utraty mLegitymacji szkolnej na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym przechowywana była mLegitymacja szkolna;


- z urzędu w przypadku utraty ważności wydanej uczniowi legitymacji szkolnej albo e-legitymacji szkolnej bądź przejścia ucznia do innej szkoły

 

Regulamin usługi mLegitymacji szkolnej w Aplikacji mObywatelhttps://www.mobywatel.gov.pl/mobywatel.mlegitymacjaszkolna.regulamin.3.0.0.pdf

 

Instalacja i aktywacja aplikacji mObywatel 2.0

https://www.youtube.com/watch?v=klVtDddp5Ko

 

mLegitymacja KROK po KROKU

 

  1. Uczeń/ca musi mieć legitymację w wersji papierowej.
    Należy odebrać w sekretariacie szkoły wniosek o wydanie mLegitymacji.
  2. Wypełniony Wniosek należy złożyć w sekretariacie.
  3. Skan zdjęcia w formacie JPG lub JPEG należy przesłać na adres sekretariatu sekretariat4-8@zssubkowy.pl bądź dostarczyć zdjęcie
    do Sekretariatu w celu zeskanowania.
  4. Szkoła za Ciebie wypełni w systemie potrzebne dane i pobierze indywidualny kod konieczny do pobrania aplikacji mobilnej.
  5. Wygenerowany kod odbierz w sekretariacie szkoły – będzie potrzebny
    do ściągnięcia mlegitymacji

 

Banery/Logo

Logo szkoły